A început ca o binecuvântare și a devenit o realitate de zi cu zi. Munca de acasă, care la început părea un vis, a devenit tot mai pretențioasă și greu de ținut în frâul eficienței, nu-i așa? De ce? Simplu! Pentru că nimeni nu poate munci la nesfârșit într-un spațiu improvizat sau înconjurat de oale, crătiți, copii care vor atenție și desene animate, parteneri de viață care muncesc la fel de mult și tentația continuă de a lucra de pe canapea sau de a mai arunca niște rufe la spălat. Și pentru că work from home trebuie să rămână work, but also having a life, am adunat mai jos câteva tips & tricks de la specialiști, pentru a fi siguri că ne menținem productivi. Și cu mințile acasă.
Noua realitate de pe piața muncii oferă o perspectivă clară: angajații care lucrează remote au nevoie de confortul de la birou. Fie că vorbim despre scaun, masa de lucru, de iluminat sau alte elemente, aceștia nu pot performa într-un spațiu improvizat.
Pentru a veni în sprijinul clienților și nu numai, Workspace Studio – companie orientată către amenajari ergonomice pentru spații de birouri – a elaborat un eBook care cuprinde sfaturi și soluții de amenajare pentru biroul de acasă, astfel încât productivitatea și sănătatea fizică să nu fie afectate atunci când munca remote se prelungește.
De la poziția de lucru la zgomotul din jur
Ghidul cuprinde recomandări legate de ambient (spațiu, acustică, iluminat), de postură, de mobilierul de birou potrivit, dar și de felul în care ar trebui organizată munca, pauzele, întâlnirile și multe altele.
Lucrați cu copiii?
Câteva atenționări suplimentare
Pentru că mi s-a părut tare bine realizat, am lăsat aici direct câteva pagini din ghid, care vă pot ghida dacă lucrați de acasă pe termen lung.
Ghidul Workspace Studio poate fi descărcat gratuit de aici.
Și vestea bună. Contextul actual și creșterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidențial în ultimele 6 luni a determinat Workspace Studio să se extindă pe piața de retail cu un magazin online care cuprinde produsele cele mai solicitate de acest segment de clienți.
Astfel, în oferta de produse a shopului online au fost introduse într-o primă etapă scaune ergonomice Herman Miller, produse pentru care interesul a crescut cu 300% în perioada martie – septembrie 2020. Cu alte cuvinte, puteți lucra la ergonomia biroului de acasă chiar acum, începând cu acest Black Friday, când cu siguranță vor exista oferte speciale.
Dacă vreți mai multe idei pentru amenajarea biroului de acasă, vă invit să citiți și acest articol (scurt și la obiect, dar cu multe, multe idei): #HyggeAcasă Ep.4: Biroul care te ajută să muncești, în 3 pași simpli
1 Comment
[…] (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Sursa: DesignTherapy: […]